13.08.22

Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами


З метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття освіти в умовах воєнного стану Кабінетом Міністрів України було внесено ряд змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію освітнього процесу для таких дітей. 

Лист Міністерства освіти і науки України від 15.06.2022 року № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»

Просимо інформувати батьків (інших законних представників) дитини з особливими освітніми потребами, які втратили висновок ІРЦ, про можливість отримати висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку в найближчому доступному ІРЦ або самостійно за інструкцією, розміщеною на офіційному сайті МОН в розділі новини від 17 березня 2022 року (https://mon.gov.ua/ua/news/sho-robiti-batkam-ditej-z-oop-yaksho-yim-potribnootrimati-kopiyu-visnovku-pro-kompleksnu-ocinku).

Звертаємо увагу, що визначення рівня підтримки, зазначеного у висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи (далі - комплексну оцінку) здійснюється для всіх осіб, які проходять таку оцінку. В той же час надання підтримки відповідно до визначеного рівня відбувається тільки тоді, коли особа з особливими освітніми потребами здобуває освіту в інклюзивній групі (класі)закладів дошкільної та загальної середньої освіти. Рівні підтримки визначаються відповідно до додатку 1 до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530, та додатку 1 до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957.