Метою челенджу є обмін досвідом між освітянами, які підтримують розбудову та становлення якісної освіти України, скеровують свою професійну педагогічну майстерність на можливі шляхи підвищення якості освітньої діяльності, постійне вдосконалення яких сприятиме ефективній реалізації Державного стандарту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти задля успіху кожної дитини та країни в цілому.
Напрями челенджу:
1. Компетентнісний, діяльнісний та інтегрований підходи до реалізації Державного стандарту дошкільної освіти / Державного стандарту початкової освіти.
2. Створення якісного комфортного середовища в роботі з дітьми дошкільного віку / учнями 1-4 класів.
3. Використання цифрових технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти / початкової освіти.
4. Практика та інструменти оцінювання у закладах дошкільної освіти / початкової освіти.
5. Дистанційне навчання – один із шляхів здійснення якісного освітнього процесу закладів дошкільної освіти / початкової освіти.
6. Наступність між дошкільною та початковою освітою – шлях до створення єдиного якісного освітнього процесу.
7. Професійне зростання педагога – шлях до його творчої самореалізації.
Детальніше про Всеукраїнський челендж «Яка вона, якісна освіта?»