02.02.22

Моя Батьківщина очима дітей етносів України

На виконання листа Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації від 01.02.2022 року №352/03.2-14 «Про проведення конкурсів» повідомляємо наступне.

Інформуємо, що за ініціативи Вірменського товариства культурних зв'язків «AOKC – Україна» у рамках проекту «Моя Батьківщина очима дітей етносів України»  проводитимуться Всеукраїнські конкурси: «Моя Батьківщина. Погляд у майбутнє: Україна 2050», «Моя Батьківщина очима дітей етносів України», Х Всеукраїнський конкурс-фестиваль авторської патріотичної пісні «Моя Батьківщина. Пам'яті Олександра Авагяна».

3 організаційних питань щодо проведення конкурсів просимо звертатися за телефонами  (044) 5290490, (093) 4885854 (Олена Оганесян).

Адреса для листування: ogelmi21@ukr.net. Участь у заходах є добровільною та безкоштовною.