17.01.23

Щодо проведення харитативної акції


Державною службою якості освіти України започатковано акцію «Яким я бачу майбутнє України після перемоги», метою якої є подяка захисникам України та підтримка їх морально-психологічного стану в місцях проведення активних бойових дій, до якої запрошуються учні закладів загальної середньої освіти. 

До участі в акції запрошуються заклади загальної середньої освіти. Для участі небхідно надати відповідні  матеріали: 

1) до 15 лютого 2023 року підготувати та надіслати/надати до управління Служби (вул. Жуковського, 70-Б, м. Запоріжжя, 69002) дитячі малюнки та/або листиесеї на тему: «Яким я бачу майбутнє України після перемоги» з підтемами: - моє місто після перемоги; - успішна українська родина; - Україна – це Європа; - святкуємо перемогу разом з усім світом; - місце, яке я обов’язково відвідаю після перемоги; 

2) кожну роботу підписати, вказавши: ім’я, прізвище автора/авторів, вік, населений пункт проживання, дату, підтему. Зібрані матеріали буде передано підрозділам Збройних сил України, що виконують бойові завдання на сході та півдні держави, захищають її суверенітет і територіальну цілісність.